فروشگاه انار

فیتک دانلود - مركز دانلود رايگان - 54

فیتک دانلود - مركز دانلود رايگان

دانلود رایگان جدیدترین نرم افزارهای کامپیوتر و موبایل

بیت کوین رایگان ,free btc
نظر شما در مورد قالب و محتوای این سایت چیست؟
جستجوگر پیشرفته



آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازديد آخرين ارسال
دانلود رايگان جديدترين ورژن آتس آپ جار 2.12.25 دانلود رايگان جديدترين ورژن آتس آپ جار 2.12.25 24 20817 sj-cup
کاربرد قطعات صنعتی همچون گاتر و گریتینگ درکجا است؟ کاربرد قطعات صنعتی همچون گاتر و گریتینگ درکجا است؟ 0 180 showerdrain
​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران ​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران 0 567 nik952148
وینچ کلمپ چیست ؟ وینچ کلمپ چیست ؟ 0 490 esku
گل فروشی آنلاین گل فروشی آنلاین 0 664 javadth
فروشگاه تخصصی نوار نقاله فروشگاه تخصصی نوار نقاله 2 1131 javadth
​معتبر ترین برندهای بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی ​معتبر ترین برندهای بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی 9 2630 nik952148
​قیمت خرید و فروش بلبرینگ ​قیمت خرید و فروش بلبرینگ 0 648 nik952148
​چرا جوش لیزر ؟ ​چرا جوش لیزر ؟ 0 663 nik952148
کاربرد کف کاذب کاربرد کف کاذب 0 704 hkermani99
نکات تور مشهد نکات تور مشهد 0 763 hkermani99
تاثیرات نظافت و پاکیزه بودن بر روی انسان تاثیرات نظافت و پاکیزه بودن بر روی انسان 1 1062 dgmmzit
​فروش قطعات صنعتی ​فروش قطعات صنعتی 1 945 dgmmzit
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس 0 721 dgmmzit
فروشگاه تخصصی بلبرینگ فروشگاه تخصصی بلبرینگ 1 998 dgmmzit
[Forum_Post_Title] صفحه اول انجمن | [Forum_Post_Title] ثبت نام در انجمن | [Forum_Post_Title] ورود به پنل کاربری
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

دانلود جدیدترین ورژن UCBrowser برای اندروید

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است. UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید.
همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.
مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.

سایر ویژگی های این مرورگر:
- کارایی بهتر: بارگذاری سریعتر صفحات و فشرده سازی ثانویه کمک می کند تا در مصرف ترافیک صرفه جویی بیشتری داشته باشید.
- اسکرول نرم: سرعت پیمایش صفحات ۲۰% بیشتر شده است.
-  ویرایش های مختلف برای صفحه های نمایش با اندازه و وضوح متفاوت: سازگاری عالی با صفحه نمایش های HVGA، WVGA، QVGA و یا کوچکتر.
- دسترسی سریع به آمار مصرف ترافیک از طریق منوی نرم افزار.
- در این نسخه (که شرکت سازنده و سایت اندرویدیها در انتشار آن به طور مستقیم همکاری نموده اند) فهرستی از سایت‌های مشهور فارسی (مانند: fitak.rzb.ir و…) در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

دانلود در ادامه مطلب


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1682
:: ارسال شده در: نرم افزار موبايل , نرم افزار اندرويد ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [چهارشنبه 02 اسفند 1391 ] [ 23:46]
تاریخ
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

دانلود FIFA 13 - بازی فیفا 13
(91/12/1) تغییرات:

پچ جدید نسخه 1.7 اضافه شد.

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.

در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.

توضیحات پچ 1.7:


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 2128
:: ارسال شده در: بازي گوناگون , بازي ورزشي ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [چهارشنبه 02 اسفند 1391 ] [ 10:57]
تاریخ
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

بسته‌های اینترنت همراه EDGE
(نسل پیشرفته GPRS با سرعت دو برابر)

ساعات خوش اینترنت همراه: هر کیلو بایت، تنها ۱ ریال!
 
بهای سرویس GPRS، شنبه تا چهارشنبه از ۲ بامداد الی ۸ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلوبایت خواهد بود!
 
 
 برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 3598
:: ارسال شده در: اخبار ايرانسل ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [سه شنبه 01 اسفند 1391 ] [ 0:02]
تاریخ
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

برنامه حذف و مدیریت نرم افزار های ویندوز - Revo Uninstaller Pro 3.0.1

اگر شما نیز از نرم افزار ها و بازی های مختلفی در رایانه استفاده می کنید مطمئنا با عدم توان برای پاک کردن برخی از نرم افزار ها و بازی ها مواجه شده اید؛ این مورد مواقعی که مشکلاتی در ثبت نرم افزار در رجیستری وجود دارد ایجاد می شود. برخی از نرم افزارهای ویندوز نیز قابلیت حذف از سیستم را ندارند و جزء نرم افزار های اصلی سیستم عامل محسوب می شوند. نرم افزار های کمکی پاک کردن نرم افزار برای این موارد به کار برده می شوند که امروز می خواهیم شما عزیزان را در وب سایت دانلود رایگان با یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه آشنا سازیم که Revo Uninstaller Pro نام دارد. همانطور که ذکر شد این نرم افزار در سری نرم افزار های پاک کننده ی نرم افزار (Uninstaller) قرار دارد و شما را قادر میسازد تا نرم افزار های غیر قابل پاک شدن مربوط به سیستم عامل همانند Internet Explorer و ... ، همچنین نرم افزار هایی که به دلیل خطاهای ثبت در رایانه قابل حذف نیستند را به راحتی و به طور کامل از رایانه ی خود پاک کنید.

اگر نرم افزاری را از طریق خود سیستم عامل پاک کنید؛ برخی از فایل ها و اطلاعات رجیستری که کاملا غیر ضروری هستند در رایانه باقی می مانند، ولی در استفاده از این نرم افزار تمام این اطلاعات غیر ضروری که باعث اشغال فضای هارد دیسک شده و سرعت سیستم عامل را کاهش می دهند نیز به طور کامل حذف خواهند شد که از نقاط قوت این نرم افزار محسوب می شود. لازم به ذکر است این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات حذفی را نیز داراست که در صورت حذف اشتباه یک نرم افزار می توانید از آن طریق اقدام به بازگردانی اطلاعات نمایید. برخی از نرم افزار ها به دلیل خطاهای سیستمی به صورت ناقص بر روی سیستم حذف می شوند؛ از این رو کاربر قادر به حذف آنها از سیستم عامل نخواهد بود؛ اما در این نرم افزار قابلیتی با نام " Forced Uninstall " برای حذف اینچنین نرم افزار هایی مهیا شده است که اطلاعات رجیستری و تمام فایل های نرم افزار را به طور کامل و اجباری حذف می کند. این نرم افزار همچنین برخی از ابزار های مدیریتی در ویندوز را نیز ارایه می کند که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار شده است. از این بین می توان به ابزار مدیریت کامل استارت آپ ویندوز، ابزار های مفید تنظیمات ویندوز، تمیز کننده ی مرورگر (Cache و History)، تمیز کننده ی ویندوز (Registry و Files)، ابزار پاک کردن به طور دائم فایل ها و پوشه ها، ابزار حذف فایل های سطل آشغال و ... اشاره نمود. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از مدیریت و حذف آسان نرم افزار های خود لذت ببرید.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 1877
:: ارسال شده در: قفل گذاري و امنيتي ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [شنبه 28 بهمن 1391 ] [ 13:05]
تاریخ
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

فروردین:
معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.
اردیبهشت:
ممکن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای کار کنید و اگر شما  با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترک بودن برای شما بیشتر از آن چیزی که خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی که دوست دارید را فراموش کنید. امروز که ماه در خانه همکاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش کنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یک امر بدیهی است و مهم‌ترین کاری است که باید انجام  دهید.
خرداد:
امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.
تیر:
شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.

به ادامه مطلب برويد ...


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1479
:: ارسال شده در: سرگرمي ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [شنبه 28 بهمن 1391 ] [ 12:56]
تاریخ
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

بازی مبارزه خیابانی آلفا 2 - Street Fighter Alpha 2 PC Game

بازی جنگ های خیابانی از بازی های معروف برای کنسول های مختلف از جمله سیستم های PC است که هم اکنون هم سری های جدیدی از آن با رونمایی های جدیدتر منتشر میشود. گروه دانلود رایگان نسخه قدیمی بازی جنگ خیابانی آلفا 2 یا همان Street Fighter Alpha 2 را برای عموم به اشتراک گذاشته است. بازی 1 نوامبر 1997 توسط کمپانی صاحب نام Capcom منتشر شد و توانست نظر گیمرهای زیادی را بخود جلب کند. سبک بازی همانند بازی مورتال کمبات یا تیکن است و بازی دارای شخصیت های خاص مربوط به خودش می باشد. در این بازی کامپیوتری شخصیت Gen از نسخه اول بازی و Dhalsim و Zangief از Street Fighter 2 و Rolento از Final Fight بیشتر به چشم میخورند. شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مبارزه پرتنشی را رقم بزنید. هم اکنون میتوانید نسخه کامل این بازی را بصورت مستقیم سايت ما دریافت کنید.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 2

:: بازدید : 1874
:: ارسال شده در: بازي اکشن ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [شنبه 28 بهمن 1391 ] [ 12:50]
تاریخ
همین الان ثبت نام کنید .صرافی جهانی معاملات ارزهای دیجیتال | کوینکس

بیت کوین رایگان ,free btc

خرید هاست

دانلود نرم افزار مقایسه فایل ها با یکدیگر IDM UltraCompare 8.50.0.1014

IDM UltraCompare 8.50.0.1014 نرم افزاری کاربری جهت مقایسه دو فایل با یکدیگر می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را مید هد تا بتوانید دو فایل را از نظر متنی و پوشه ها، و همچنین فایل های فشرده با یکدیگر مقایسه نمائید. با استفاده از مقایسه فایل های شما میتوانید به تفاویت فایل های با بکدیگر پی ببرید. هم چنین یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان ادغام دو فایل مشابه با بکدیگر می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

توانایی ویرایش و ادغام در درون UltraCompare

امکان کپی / چسباندن چند انتخاب خطوط به هم پیوسته به کلیپ بورد

تنظیم مقدار Tab برای یک شماره خاص از فضاهای (مانند UltraEdit-32/UEStudio)

قابلیت پشتیبانی از فایل های ZIP

قابلیت پشتیبانی از فایل های فشرده RAR

قابلیت انتخاب فایل ها با نام های مختلف و مقایسه آنها

قابلیت ادغام خطوط / بلوک در مقایسه بین فایل

امکان استفاده از UC در فایل های دسته ای برای تولید گزارش

پشتیبانی از FTP

قابلیت کاوش منبع یا پوشه مقصد با کلیک راست در حالت پوشه

و ...

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 1339
:: ارسال شده در: نرم افزار تبديل فرمت ,

نویسنده
نویسنده : رضا
تاریخ : [شنبه 28 بهمن 1391 ] [ 12:41]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
صفحات سایت
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اخبار
نرم افزار
موبايل
كتاب الكترونيكي
طراحي سايت
اتو کد
بازي كامپيوتر
ترفند و آموزش
فیلم و سریال
آهنگ
کسب درآمد
بورس
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 399
کل نظرات کل نظرات : 238
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 106
تعداد اعضا تعداد اعضا : 339

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 4,679
باردید دیروز باردید دیروز : 1,662
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 23,981
بازدید ماه بازدید ماه : 23,981
بازدید سال بازدید سال : 440,653
بازدید کلی بازدید کلی : 6,649,357

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.191.57.163
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

هاست رایگان