زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 5:19 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 4648
نویسنده پیام
admin آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها31
عضویت29 /9 /1391
اجرای برنامه های اندروید در ویندوز Windroye 2.7.8b

Windroye 2.7.8b نرم افزاری رایگان و کاربردی که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید.

جهت دانلود روی این لینک کلیک کنید.

پیش از من و تو بسیار، بودند و نقش بستند
دیوارِ زندگی را زینگونه یادگاران
وین نغمه ی محبت بعد از من و تو مانَد
تا در زمانه باقیست آوازِ باد و باران
"محمدرضا شفیعی کدکنی"
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 02:35
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
grmohammad آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها2
عضویت1 /11 /1395
پاسخ : 1 RE اجرای برنامه های اندروید در ویندوز Windroye 2.7.8b

مقدمه در مورد ویپ (VoIP)

به طور خلاصه، VoIP یا Voice Over IP، تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر شبکه IP فراهم می آورد.تا 30 سال پیش واژه‌ای به نام اینترنت وجود نداشت و ارتباط محاوره‌ای تنها از طریق شبکه عمومی تلفن (PSTN) امکان پذیر بود همچنین ارسال داده به ویژه در فواصل دور بسیار هزینه بر بود اما در طی چند سال گذشته شاهد پدیده‌هایی جذاب بوده‌ایم؛ گسترش رایانه‌های شخصی، فناوری‌های جدید ارتباطی همچون تلفن‌های سلولی و بالاخره شبکه گسترده اینترنت.این ارتباط از طریق چت و پست الکترونیکی برقرار شد و تجارت در سایه وب تولدی دوباره یافت. دقت کنید که راه اندازی VoIP سیسکو رو به متخصصان حرفه ای بسپارید. حال ما شاهد انقلابی واقعی در جهان ارتباطات هستیم. افراد با استفاده از رایانه شخصی و اینترنت به امور شغلی خویش می‌پردازند و نیز اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند. تبادل اطلاعات (تصویر، صدا و مستندات) را به راحتی انجام می‌دهند و با استفاده از نرم افزارهای کاربردی از طریق اینترنت به گفتگو با یکدیگر می‌پردازند. تمامی این مسایل، امروزه در سایه یک تکنولوژی قابل انجام هستند که گسترش روزافزونش تمامی ارتباطات را تحت الشعاع قرار می‌دهد و آن تکنولوژی VoIP است.

ویپ VoIP چیست و چگونه کار می‌کند؟

صوت یا صدای انسان سیگنالی آنالوگ است. بنابراین در مبدأ از یک مبدل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، استفاده می‌شود. با توجه به اینکه صوت می‌بایست جهت انتقال از طریق شبکه IP به بسته‌هایی از جنس دیتا تبدیل شوند، دیجیتال شدن سیگنال صوت باید انجام پذیرد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید در طی مراحل تبدیل آنالوگ به دیجیتال، تبدیل کدک‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند که برای اطلاع از نحوه کارکرد کدک‌ها و انواع آن‌ها می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید. جزییات روش را در شکل زیر می‌توانید مشاهده کنید.

در انتهای انتقال نیز، عمل عکس آن انجام خواهد پذیرفت. سیگنال دیجیتال که از طریق شبکه IP انتقال یافته، در مقصد و توسط یک تبدیل کننده از حالت سیگنال دیجیتال به آنالوگ تبدیل خواهد شد.

سیگنال دیجیتال بسیار ساده‌تر قابل کنترل است. فشرده سازی، مسیریابی، تبدیل آن به فرمتی مناسب و مقاومت در برابر نویز از مواردی است که کنترل آنها در حالت دیجیتال ساده تر انجام می‌پذیرد.

روند انتقال دیتا در ویپ

ارزان بودن به کارگیری شبکه داده برای ارسال صوت، استفاده بهینه از پهنای باند، توانایی ارسال با نرخ بیت‌های مختلف، امکان انتخاب کیفیت مکالمه و در نتیجه تعیین میزان هزینه از طرف کاربر و اضافه نمودن سرویس‌های جدید از مزایای این تکنولوژی می‌باشند. این تکنولوژی همراه با مزایای جدیدی که ارائه می‌دهد، ریسک‌های امنیتی نیز در پی دارد و به کارگیری آن نباید بدون در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی انجام شود. در ادامه به شرح مزایای این تکنولوژی پرکاربرد می‌پردازیم.

مزایای ویپ (VoIP)

از نقطه نظرهای متفاوتی می‌توان به بررسی مزایای این تکنولوژی پرداخت که بالطبع کاهش هزینه‌های جاری، از جمله جذاب‌ترین ویژگی‌های این تکنولوژی است که برخی از دلایل این امر عبارتند از:۱. بی نیازی از سیم کشی مجزااین تکنولوژی از بستر شبکه برای ارتباطات تلفنی استفاده می‌کند که موجب کاهش کابل کشی مجزا می‌گردد. هم چنین در صورت جابجایی محل کاربر، دیگر دردسر سیم کشی به مکان جدید وجود نخواهد داشت.۲. کنفرانس‌های صوتی و تصویری سازمان‌هایی که برای انجام امور خود از برقراری کنفرانس‌ها در بستر VoIP استفاده می‌نمایند از هزینه‌های برقراری ارتباطات تلفنی با توجه به مسافت‌های کاربران (حتی در ابعاد بین المللی) جلوگیری می‌کنند.۳. ادغام دستگاه تلفن با کامپیوتر شخصی همان طور که می‌دانید امروزه استفاده از نرم افزارهای تلفنی (SoftPhone) در سازمان‌ها و حتی سیستم‌های خانگی به صورت روزافزون در حال گسترش می‌باشد. استفاده از این نرم افزارها جایگزینی برای IP-Phone به شمار می‌رود که تنها نیاز به Handsett دارد. لذا بدین صورت می‌توانید از هزینه‌های موجود بکاهید.۴. تماس کاربران خارج از سازمان به صورت رایگان به هر نقطه از دنیا کاربران این سیستم از طریق اینترنت قادر به تماس با سازمان مورد نظر خود می‌باشند. این ویژگی برای کارکنانی که خارج از محیط دفتر هستند علاوه بر کسر هزینه‌ها موجب تسهیل تماس‌های تلفنی نیز می‌شود.۵. گسترش آسان گسترش و افزودن کاربر در این سیستم‌ها به سادگی انجام پذیر است و برخلاف سیستم‌های پیشین نیاز به سیم کشی مجدد برای هر کاربر وجود ندارد.۶. مدیریت متمرکز و آسانمراکز تلفن مبتنی بر VoIP محیطی را تحت شبکه در اختیار کاربر قرار می‌دهند که از طریق آن می‌تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه کرده و یا گزارش گیری نماید.همچنین از دیگر مزیت های ویپ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ترکیب کارکردهای صدا و دیتا
  • استفاده از استانداردهای SIP ،H.323 و ...
  • امکان ترکیب کردن محصولات تولید کنندگان مختلف (بدلیل استفاده از استاندارها جهانی و عدم وابستگی به روش‌های پیاده سازی)
  • کاهش هزینه های مربوط به پشتیبانی و نگه داری به دلیل ادغام شبکه دیتا و شبکه تلفنی
  • پویایی و پیشرفت روز افزون شبکه های ویپ
  • قابلیت برنامه‌نویسی بر روی گوشی‌های تلفنی همانند یک گوشی موبایل و یا حتی پیشرفته‌تر از آن
  • پشتیبانی از کلیه امکانات مخابراتی کنونی و حتی ارایه خدمات جدید، با هزینه‌ی بسیار پایین و سهولت اجرایی بالا

امکانات ویپ (VoIP)

برخی امکانات این سیستم جدید به شرح زیر می‌باشد.۱. امکان ارائه شماره تلفن‌های داخلی به تعداد بالابا توجه به ظرفیت سیستم تلفنی که راه اندازی شده است، می‌توانید تعداد مختلف داخلی‌ها را داشته باشید.۲. امکان دریافت پیام صوتی (Voicemail)استفاده از این سرویس در صورت عدم امکان پاسخگویی کاربر، می‌توان برای او پیام گذاشت. کاربر در زمان دلخواه قادر به شنیدن این پیام بوده و نیز امکان ذخیره سازی آن بر روی سرور می‌باشد.۳. ضبط مکالمات این امکان وجود دارد که تمامی مکالماتی که در بستر ویپ در سیستم شما صورت می‌گیرد ضبط شده و در سیستم شما ذخیره گردند.۴. تلفنهای نرم افزاری (SoftPhone)با نصب تلفن‌های نرم افزاری امکان دسترسی به داخلی‌های کاربران از طریق کامپیوتر فراهم می‌باشد. با استفاده از این ویژگی کاربرانی که خارج از محیط سازمان هستند امکان ارتباط با سازمان را همچنان خواهند داشت. همچنین این امکان وجود دارد که از لپ تاپ یا موبایل به عنوان وسیله ارتباطی استفاده کرد.۵. Fax to Emailبا استفاده از این ویژگی قابلیت ارسال فکس‌های دریافتی به ایمیل وجود خواهد داشت. بدین صورت خدمت بزرگی به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد شد. از طرف دیگر ذخیره شدن اسنادی از این قبیل در ایمیل، دسترس پذیری آن ها را بالا می‌برد.۶. VoiceMail to Faxاین امکان نیز یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که تکنولوژی VoIP در اختیار می‌گذارد که البته ملزم به وجود امکانات شبکه‌ای جهت فرستادن پیام‌های صوتی به ایمیل می‌باشد. ۷. Interactive Voice Responseاین ویژگی (IVR) با تماس کاربران منوی صوتی را فراهم می‌کند تا برای اتصال به بخش مورد نظر شماره همان بخش را طبق پیامی که پخش می‌شود وارد کند. برای مثال در هنگام تماس با سازمانی که دارای بخش‌هایی از قبیل فروش، پشتیبانی، مالی و ... است، ابتدا پیامی برای مخاطب پخش می‌شود که برای ارتباط با هر بخش شماره‌ای اعلام می‌شود. سپس کاربر با انتخاب شماره‌ها به بخش مورد نظرش هدایت می‌شود.۸. صف انتظاربا استفاده از این ویژگی، در صورت اشغال بودن خط شما، تماس‌های مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در صف قرار داده می‌شوند تا به هنگام آزاد شدن شماره شما، تماس برقرار شود.۹. تنظیم ساعات اداریاین ویژگی هم یکی از موارد کاربردی در پیاده‌سازی سیستم‌های تلفنی سازمان‌ها به شمار می‌رود که در سیستم‌های مبتنی بر VoIP به راحتی قابل انجام خواهد بود. ۱۰۰. گزارش گیریاین امکان وجود دارد که تمام تماس‌های کاربران به صورت گزارش در این سیستم ذخیره شود که در نظارت بر تماس‌ها و ارائه گزارش‌هایی که بیانگر نحوه و میزان تماس‌هاست، مفید می‌باشد.

محدودیت‌های ویپ (VoIP)

تکنولوژی VoIP دارای محدودیت‌های مختص به خود است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌گردد. مهمترین مسئله در ارتباط کیفیت صدا است. در دنیای واقعی شرایط به گونه‌ای‌ است که تضمین کیفیت بالای تماس‌ها، کاری سخت و نیازمند درست کار کردن عوامل مختلف است.همانطور که پیشتر اشاره شد، تکنولوژی ویپ، ‌صوت را به داده دیجیتال تبدیل و پس از قرار دادن در بسته‌های اطلاعاتی آنها را از طریق شبکه IP، ارسال می‌نماید. همانند سایر نوع‌های داده، بسته‌های اطلاعاتی ممکن است با همان اولویتی که ارسال شده‌اند به مقصد نرسند. سیستم دریافت کننده قادر به بازسازی مجدد بسته‌های اطلاعاتی صرف‌نظر از اولویت دریافت آنها می‌باشد. ماهیت تبدیل صوت به صورت بلادرنگ است و این بدان معنی است که در صورتی که بسته های اطلاعاتی با اولویت ارسال در مقصد دریافت نشوند،‌ در زمان بازسازی مجدد داده (تبدیل داده دیجیتال به صوت) سکوت را شاهد خواهیم بود؛ برای غلبه بر این مشکل تمهیداتی از قبیل استفاده از پروتکل‌های RTCP ارائه شده است که مسایلی از این دست پیش نخواهد آمد. فشرده سازی و برگرداندن داده به حالت اولیه، سربار پردازشی مختص به خود را خواهد داشت. علاوه بر این، فشرده سازی افت کیفیت صدا را به دنبال خواهد داشت.سیستم‌های مبتنی بر VoIP، در صورت قطع جریان برق آسیپ پذیر خواهند بود؛ البته برای این مشکل نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که یکی از ساده‌ترین‌های آن استفاده از UPS در مواقع قطع برق است تا امکان برقراری تماس همچنان وجود داشته باشد. اما در سیستم‌های پیشین و سنتی در صورت قطع جریان برق امکان استفاده از تلفن‌های قدیمی وجود خواهد داشت چراکه شرکت‌های مخابراتی، الکتریسیته را بر روی خطوط تلفن ارسال می‌نمایند. بدین ترتیب، حتی در صورت قطع جریان برق، تلفن معمولاً فعال و قابل استفاده خواهد بود چراکه برق تلفن از یک منبع دیگر تامین می‌گردد.در انتها نمونه‌هایی از ساختار سیستم‌های مبتنی بر ویپ برای سازمان کوچک و ساختار VoIP برای سازمان بزرگتر آورده شده است.

جمعه 01 بهمن 1395 - 21:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
grmohammad آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها2
عضویت1 /11 /1395
پاسخ : 2 RE اجرای برنامه های اندروید در ویندوز Windroye 2.7.8b

مقصود از سوئیچ شبکه، سخت افزاری بسیار کوچک است که قادر به متمرکز سازی ارتباطات صورت گرفته مابین چندین دستگاه و وسیله­ی ارتباطی در یک شبکه­ی LAN (Local Area Network) می باشد.در گذشته، پیش از رایج شدن روترهای پهن باند، استفاده از دستگاه های اِترنتی ِ سوئیچی مجزا و مستقل در شبکه های خانگی، بسیار معمول بوده است. اما امروزه، سوئیچ های اترنتی مستقیماً و به عنوان بخشی از هسته­ی حافظه درون روترهای پهن باند تعبیه شده اند. با این حال، هنوز هم سوئیچ های شبکه ای سطح بالا در بسیاری از جاها مورد استفادۀ شرکت ها و مراکز داده می باشند.

تکنولوژی سوئیچ های شبکه:در حالی که امکانات و قابلیت های سوئیچینگ در اغلب شبکه ها از جمله ATM و Token Ring وجود دارد، با این حال امروزه بهره گیری از سوئیچ های اترنتی معمول تر است. برای مثال، سوئیچ های اترنتی ِ Mainstream قادر به پیشتیبانی از سرعت های 1Gbps (به ازای هر لینک) هستند؛ در حالی که سوئیچ های سطح بالایی که در مراکز داده ای بکار گرفته می شوند، غالباً قادر به پیشتیبانی از سرعت های 10 Gbps می باشند.

نقش سوئیچ ها در برپا سازی شبکه های بی سیم:سوئیچ های شبکه ای قادر به پشتیبانی از تقریباً همه گونه دستگاه و وسیله­ی ارتباطی می باشند. بطوری که برای دستگاه های اترنتی، قادر به تأمین سازی چهار یا هشت کانکشن هستند؛ حال آنکه سوئیچ های که در شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند 32 تا 128 کانکشن را پشتیبانی نمایند. علاوه بر این، امکان مرتبط و متصل سازی سوئیچ ها به یکدیگر نیز وجود دارد. این کار تحت روشی موسوم به daisy chaining صورت می پذیرد و به موجب آن شمار بتدریج بیشتری از دستگاه ها و وسائل ارتباطی به یک شبکه­ی LAN افزوده می گردد.

سوئیچ های مدیریت شونده و غیر مدیریت شونده:سوئیچ های شبکه ای معمولی همچون سوئیچ هایی که در روتر کاربران خانگی وجود دارند، بجز اتصال به برق، نیازمند هیچ گونه پیکربندی خاصی نمی باشند؛ حال آنکه سوئیچ های گران قیمت تری که استفادۀ شرکتی دارند و می توانند قابلیت های به مراتب سطح بالاتری ارائه کنند، از قابلیت کنترل و مدیریت شوندگی برخوردارند. از جمله­ی آنها می توان به SNMP monitoring، link aggregation و QoS اشاره کرد.سوئیچ های مدیریت شوندۀ مرسوم، بر مبنای کنترل پذیری و از طریق واسط های خط فرمانی به سبک یونیکس ساخته می شوند. در هر حال، در خصوص این گونه سوئیچ ها می توان به سوئیچ هایی موسوم به smart switch اشاره کرد که غالباً مورد توجه شرکت های نوظهور و رده میانی می باشند. این سوئیچ ها همچون روترهای خانگی از واسط هایی وب محور پشتیبانی می نمایند. دقت کنید فروش سوئیچ سیسکو و فروش روتر سیسکو رو از شرکت های معتبر دنبال کنید.

سوئیچ شبکه در مقایسه با هاب و روتر:سوئیچ های شبکه ای به لحاظ ظاهری شبیه به هاب شبکه هستند؛ اما بر خلاف هاب ها، سوئیچ ها قادر به بازرسی ِ پیغام های دریافتی و هدایت آنها به سمت پورت ارتباطاتی ویژه می باشند (توجه داشته باشید که به امکان بازرسی پیغام های دریافتی و سپس هدایت آنها، در اصطلاح packet switching گفته می شود). به عبارت بهتر، سوئیچ ها منبع و آدرس مقصد هر کدام از بسته های داده ای را مشخص کرده و سپس داده های مربوطه را تنها صرفاً به مقاصد بخصوصی ـ با هدف حفظ پهنای باند شبکه ـ ارسال می نمایند. بدینسان می توان گفت که سوئیچ ها از کارآمدی عملکردی بالاتری نسبت به هاب برخوردار هستند.علاوه بر آنچه که گفته شد، سوئیچ ها به روترهای شبکه ای نیز شبیه می باشند. روترها و سوئیچ ها هر دو بر کانکشن سازی دستگاه های محلی (local) متمرکز یافته اند، اما این تنها روترها هستند که از قابلیت اتصال به شبکه های خارج از محدوده (دیگر شبکه های محلی یا شبکه جهانی اینترنت) برخوردار می باشند.

سوئیچ های Layer 3:سوئیچ های شبکه ای معمولی تحت لایه­ی دوم OSI model (لایه­ی دیتا لینکی) عمل می نمایند. با این حال، بکارگیری سوئیچ هایی موسوم به سوئیچ های Layer 3 که ترکیب یافته ای از منطق سخت افزاری سوئیچ ها و روترها در قالب یک دستگاه هیبریدی واحد است، روز به روز میان شرکت ها در حال گسترش است؛ چرا که این گونه سوئیچ ها نسبت به سوئیچ های معمولی، می توانند از virtual LAN (VLAN) بهتر پشتیبانی نمایند.

جمعه 01 بهمن 1395 - 21:51
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
ashkan آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها8
عضویت23 /11 /1395
پاسخ : 3 RE اجرای برنامه های اندروید در ویندوز Windroye 2.7.8b

فکر کنم لینک خرابه باز نمیشه....

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:47
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
fns4565 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها24
عضویت26 /4 /1396
پاسخ : 4 RE آشنایی با سوغات برخی از شهرهای ایران

یکی از زیباترین آداب و رسوم مردم ایران خرید سوغاتی و گرفتن هدیه از سفر است. این سوغات ها گواهی، است بر اینکه به یاد عزیزانمان بوده ایم و جای آن ها در این سفر خالی بوده است. از طرفی هدیه گیرندگان مخصوصا کودکان بسیار خوشحال می شوند. در این مقاله قصد داریم سوغات تعدادی از شهرهای ایران را برای شما بیان کنیم.

سوغات اصفهان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/esfahan-gaz-02.jpg

با گذر از بازار امام اصفهان و دیگر مراکز خرید آن میتوان فهمید که سوغات اصفهان تنوع زیادی دارد مهمترین یادگاری هایی که می شود از اصفهان تهیه کرد، صنایع دستی اصفهان که بسیار زیبا و جذاب است مانند خاتم کاری، مینا کاری، مینیاتور، پارچه های قلمکار و … همچنین از سوغاتی های خوراکی معروفش می توان به گز و پولکی اشاره کرد که معروفترین شیرینی های اصفهان هستند.

دیگر سوغات های معروف اصفهان عبارتند از:

  • گلاب قمصر کاشان
  • عسل فریدون شهر
  • نبات
  • جوز قندی
  • سوهان عسلی

سوغات شیراز تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/masghati-2.jpg

صنایع دستی شیراز با ارزش ترین سوغاتی است که میتوانید تهیه کنید، صنایع زیبایی که منحصر به شیراز است مانند خاتم کاری، گلیم، قالی و قالیچه، گبه، منبت کاری و … می باشند. از صنایع دستی که بگذریم مسقطی، بهارنارنج، خرما، آب لیمو تازه، عرقیات ناب و فالوده شاخص ترین سوغاتی های شیراز هستند. که در ادامه شرح مختصری را بیان می کنم.

از جمله دیگر سوغاتی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلوچه
  • کاک یا نان یوخه شیراز
  • نان فسا
  • پرتقال داراب
  • رب انار ارسنجان
  • آبغوره

سوغات تهران

تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/12/souvenir-tehran-04.jpg سوغات تهران، برای اکثر مردم ناشناخته است و تصورشان این است که تهران کالا یا محصول خاصی مختص به خود ندارد و شهری صنعتی است که بیشتر کالاهایی که در آن به چشم میخورد محصلات کارخانه های آن می باشد، اما این تصوری اشتباه است. درصنایع دستی تهران تنوع زیادی را می توان دید که هر کدام را به عنوان سوغات شهر تهران تهیه می کنند. انگور و کشمش، سبزی کوهی، دوغ دماوند و سوهان را می توان در تهران و شهر های اطراف آن یافت.سوغات کیش

تصویر: http://www.eneshat.com/images/2016/02/kish-souvenir-02.jpg سوغات کیش مثل سایر سوغاتی های ایران جذاب و پرطرفدار هستند. کیش یکی از جزایر زیبای ایران است که در فصول سرد بعنوان مقصد گردشگران ایرانی انتخاب می شود. جزیره ی کیش دارای جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی است که بسیار زیبا و چشم نواز است. بی شک شما در کنار لذت بردن و استفاده از جاذبه های این مکان به دنبال خرید و تهیه سوغات جزیره ی کیش خواهید بود.خرید سوغاتی در این جزیره با مراکز خرید بسیار، کار دشواری است. به همین دلیل ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا با بهترین سوغات کیش آشنا شوید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. سوغاتی های معروف کیش که میتوانید آن ها را تهیه کنید شکلات، قهوه، ماهی و میگو، خرما و پوشاک هستند. منبع: نشاط آوران

سئو سایت همواره جزء 3 شغل برتر دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و یادگیری سئو برای هر سطح سوادی ممکن است، به همین دلیل آموزش سئو نیوسئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها در ایران قرار گرفته است.
چهارشنبه 24 آبان 1396 - 09:30
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
vahiddgn آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها34
عضویت14 /5 /1397
پاسخ : 5 RE تاریخچه شرکت بارز

شاید وقتی مدیران صنایع لاستیک سیرجان این مجموعه را در سال 1363 بنیان گذاری می کردند، هیچوقت تصور نمی کردند روزی این شرکت به یکی از صد برند برتر دنیا تبدیل شود. صنایع لاستیک سیرجان در سال 1366 نام خود را به مجتمع صنایع لاستیک کرمان تغییر داد و همزمان به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد. سپس در سال 1384 نام خود را با بارز تغییر داد و تکنولوژی تولید تایر را از شرکت کنتیننتال آلمان خریداری کرد. پس از به روز رسانی خط تولید بارز این شرکت از سال 1391 تولید تایرهای راهسازی را به خدمات خود اضافه کرد.
شرکت بارز در ابتدا با ظرفیت تولید 25000 تن انواع تایر و تیوب را احداث شد اما با گسترش شرکت و به روز رسانی تکنولوژی ساخت تایرها این میزان به طور مداوم در حال افزایش است به طوری که پیش بینی می شود ظرفیت تولید شرکت بارز تا سال 1399 به 132 هزار تن در سال برسد. بارز با افزایش کیفیت خود در دوره های مختلف توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. این شرکت به طور مستقیم و غیر مستقیم برای تعداد زیادی از هموطنان را ایجاد اشتغال کرده و امید می رود با گسترش فعالیت های این شرکت تعداد افراد شاغل بیشتر نیز بشود.
از شرکت های تابعه صنایع بارز می توان به شرکت های ذیل اشاره کرد:

  • شرکت بازرگانی سیمرغ
  • کارخانه روکش لاستیک سیرجان
  • شرکت توزیع تایر سامان بارز
  • شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران
  • شرکت دوده صنعتی سیمرغ
  • کارخانجات تولید تایر در کرمان و کردستان
  • لاستیک بارز یکی از باکیفیت ترین لاستیک های موجود در بازار ایران است. در حال حاضر تمرکز شرکت بارز بر روی تولید تایر می باشد اما در کنار آن محصولاتی دیگری مانند فلب و تیوب نیز تولید می کند. چهار درصد از سهام تایر در بورس قابل خرید و فروش است که شرایط نسبتا ثابت و رو به رشدی داشته است. البته در تلاطم بازار و رشد بی رویه قیمت ها شرکت بارز نه درصد قیمت لاستیک های خود را افزایش داد که به گفته نمایندگان شرکت به خاطر تحریم و افزایش قیمت مواد اولیه است.
    منبع: دایان تایر

    دوشنبه 29 مرداد 1397 - 15:40
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
    vahiddgn آفلاین
    کاربر عادی

    ارسال‌ ها34
    عضویت14 /5 /1397
    پاسخ : 6 RE اجرای برنامه های اندروید در ویندوز Windroye 2.7.8b

    شغل مناسب من چیست؟

    کودکی که آیندۀ مرا می‌دانست

    تابستان سال 94؛ حین خدمت سربازی‌ام بود که پیشنهاد ساخت مستندی چندقسمتی را از گروهی فعال و خوش‌ذوق دریافت کردم.

    آن روزها به خاطر مشغولیتم در پادگان، کار ثابتِ روزانه نداشتم و چنین پیشنهادی، فرصتی عالی برای من محسوب می‌شد.

    موضوعِ مستند، موردعلاقه‌ام بود؛ به همین خاطر بدون معطلی قبول کردم و دنبال مقدمات کار و هماهنگی‌ها رفتم.

    انجام این کار برای کسی مثل من خیلی سخت نبود. غیر از فیلم‌برداری که سررشته‌ای در آن نداشتم؛ بقیۀ کارها را غالباً خودم انجام می‌دادم.

    کار را با دو فیلم‌بردار شروع کردم و اگرچه انرژی زیادی از من گرفت؛ اما تقریباً خوب پیش می‌رفت.

    در یکی از قسمت‌ها، مصاحبه‌ای با یکی از اساتید مطرحِ دانشگاه‌های کشور داشتم.

    مصاحبه در کافه‌ای حوالی خیابان ولیعصر تهران ضبط شد.

    جلسۀ خوبی بود. به خاطر فضای مناسبِ کافه و کلام دل‌نشین استاد، صحبت‌های ما بعد از مصاحبه هم ادامه پیدا کرد.

    ایشان از من در مورد عواملِ کار پرسید و وقتی متوجه شد که طراحی، نویسندگی، گویندگی، کارگردانی و چند کار دیگر را خودم به صورت هم‌زمان انجام می‌دهم، خیلی تعجب کرد.

    تعجبش وقتی بیشتر شد که فهمید من غیر از مستند‌سازی، کار‌های دیگری هم انجام می‌دهم که اغلب آن‌ها، کاملاً نامربوط با یکدیگرند.

    تعجبش بر‌خلاف انتظار من، تعجب مثبت و ستایش‌آمیزی نبود؛ امّا زمینۀ آغاز گفتگویی متفاوت و یادگیری نکاتی ناب در خصوص انتخابِ شغلی مناسب برای من بود.

    راهکارهایی که بعدها با دنبال کردن سرنخ‌هایی که از استاد یاد گرفتم و مطالعه پیرامون آن، تکمیل شد و به‌عنوان دستاوردی بزرگ برای ادامۀ زندگیِ کاری و شخصی من قرار گرفت.

    در یکی دو سال اخیر، گاهی پیش می‌آمد که به‌طور اتفاقی در جمع‌های دوستانه و یا در ملاقات خصوصی با دوستان، اشاره‌ای به این راهکارها می‌کردم.

    استقبال خوب دوستان، سبب شد به فکر مکتوب کردن این راهکارها بیفتم و هر‌از‌چندگاهی آن را تکمیل کنم.

    آن راهکارها چه بود؟

    دستاوردِ آن روز من، آموختن راهکاری دقیق، واقع‌گرایانه و درعین‌حال، ساده و کاملاً کاربردی در خصوص انتخاب شغل مناسب من بود. در این نوشتار سعی می‌کنم که این راهکارِ چهار مرحله‌ای را با شما در‌میان بگذارم.

    دستورالعملِ رفتاری در انتخاب شغلِ مناسب، از «استعداد ویژۀ»‌ هر فرد آغاز می‌شود.

    به گفتۀ استاد، اگرچه انسان‌ها استعداد‌های گوناگونی دارند؛ امّا در یک استعداد و توانمندیِ به‌خصوص، از دیگران سرآمد هستند که اگر روی آن سرمایه‌گذاری کنند، در آن رشته و زمینه، چند سروگردن از دیگران بالاتر خواهند بود.

    منبع: وبسایت ماهان تیموری

    شنبه 06 بهمن 1397 - 11:21
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
    vahiddgn آفلاین
    کاربر عادی

    ارسال‌ ها34
    عضویت14 /5 /1397
    پاسخ : 7 RE اجرای برنامه های اندروید در ویندوز Windroye 2.7.8b

    چگونه به استقلال مالی برسیم؟ استقلال مالی چیست؟ استقلال مالی توانایی ایجاد حس آزادی بدون نگرانی در مورد پول است. با برنامه ریزی دقیق، دستیابی به استقلال مالی به اندازه ای که بنظر می رسد دشوار نیست. برای رسیدن به استقلال مالی، برای خودتان برنامه ریزی انجام دهید. از لحاظ مالی جایگاه خود را تعین کنید، هدف گذاری مالی انجام دهید و سعی کنید هزینه های اضافی را از زندگی و کسب و کار خود حذف کنید. با در نظر گرفتن بازنشستگی و اتفاقات پیش بینی نشده در زندگی، برای آینده برنامه ریزی کنید.ایجاد یک برنامه مالیحفاظت از استقلال مالی در آیندهنکته:

    • اگر متأهل هستید، اطمینان حاصل کنید که همسرتان با شما در زمینه امور مالی توافق دارد.
    • همیشه هزینه های اضطراری و غیر برنامه ریزی شده را به بودجه خود اضافه کنید.
    • دستیابی به استقلال مالی بسیار ساده است اگر از سن نوجوانی شروع کنید، زیرا پس انداز شما زمان بیشتری برای رشد دارد.

    نتیجه گیری:استقلال مالی فراتر از داشتن پول است. استقلال مالی یعنی شما آزاد هستید که در زندگی هر کاری که دوست دارید انجام دهید و نگران پول نباشید. ولی متأسفانه بسیاری از ما این موضوع مهم را نادیده گرفته و تا مدتها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم. امیدواریم این مقاله به شما در این زمینه آگاهی کامل داده باشد.منبع: وبسایت ماهان تیموری​

    چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 11:40
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




    پرش به انجمن :