زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 4:37 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



12»
تعداد بازدید 7812
نویسنده پیام
admin آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها31
عضویت29 /9 /1391
جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

دانلود رایگان جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram3.3.1یکی از جدیدترین مسنجرهای سریع، ساده و ایمن برای ارسال پیام در اندروید و مشابه اپلیکیشن Whats App اما دارای امکانات بیشتر میباشد.

ساخت گروه و ارسال ویدئو ، عکس و فایل تا حجم 1 گیگابایت و شکلکهای متنوع و رمزگذاری اطلاعات شما از امکانات این اپلیکیشن می باشد.جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید * بروز رسانی در تاریخ 09-09-1394

لینک دانلود

پیش از من و تو بسیار، بودند و نقش بستند
دیوارِ زندگی را زینگونه یادگاران
وین نغمه ی محبت بعد از من و تو مانَد
تا در زمانه باقیست آوازِ باد و باران
"محمدرضا شفیعی کدکنی"
دوشنبه 09 آذر 1394 - 01:58
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
fns4565 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها24
عضویت26 /4 /1396
پاسخ : 1 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

در قانون جذب عشق قسمت اول نکات کلی را در مورد استفاده قانون جذب در روابط بیان کردیم . حال به قانون جذب عشق 2 می‌رسیم .

حتما قبل از خواندن این مقاله قانون جذب عشق 1 را مطالعه کنید برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

همانطور که در دوره قانون جذب بیان شد این‌ها خلاف قانون جذب عشق استراز روابطزندگی همه چیز را به شما عرضه می‌کند تا بتوانید آنچه دوست دارید را برگزینید، و بخشی از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.

خیلی ساده است…

در یکی از فایل‌های صوتی اشاره‌ای به این موضوع داشتم. نیازی نیست به زور بخواهید به خودتان بقبولانید که یک رفتار خاص یک شخص خوب است. اگر به طور مثال کسی در زندگی شما بدقول است نیازی نیست بگویید خوب خدا رو شکر که بدقول است قاتل نیست! نه قانون جذب عشق این را نمی‌گوید. فقط می‌گوید روی رفتار دیگه‌ای احساس بگذارید که در او دوست دارید. او بدقول است اما مهربان است؛ من به مهربانی او تمرکز می‌کنم.او بدقول است اما خوش صحبت است؛ من روی خوش صحبتی او تمرکز می‌کنم.او بدقول است اما دست و دل باز است؛ من روی دست و دل بازی او تمرکز می‌کنم.تبریک می‌گویم. شما به بهترین شکل از قانون جذب عشق استفاده کردید.

روی برگرداندن در قانون جذب چیست ؟روی برگرداندن از آنچه در شخصی نمی‌پسندید بدین معناست که شما آن را جدی نمی‌گیرید. به این معناست که شما می‌دانید با قانون جذب عشق روی هر چه تمرکز کنید بیشتر از آن را دریافت می‌کنید.روی برگرداندن یعنی دنیا به شما حق انتخاب داده است. یعنی با آ‌ن‌ها بحث و جدل نکنید تا ثابت کنید اشتباه می‌کنند یا عیب‌جویی کنید یا آن‌ها را مقصر بدانید، یا بخواهید تغییرشان دهید. این‌ها در قانون جذب عشق جایی ندارند. اجازه دهید همه خودشان باشند و شما انتخاب کنید.نگاه بالاتر و البته بهتربیاید یک مثال بزنیم تا وضعیت روشن شود.یک نفر برای پول همسر خود را طلاق داده و با یک فرد پولدار ازدواج کرده است. ( از اینجا به بعد را باید عامیانه‌تر بنویسم)ما شروع می‌کنیم به جنگیدن؛ اه، این دیگه چه آدمیه. عجب نامردیه! واقعا چطور می‌تونه اینقدر منفعت طلب باشه…حالم داره ازش بهم می‌خوره. صد رحمت به حیوون و …………یک نفر که قانون جذب عشق را می‌داند

( از این به بعد می‌گوییم استاد) می‌گوید:چرا اینقدر بهش فکر می‌کنید؟ مگه این فرد وارد زندگی‌ات شده؟ما: نه، ولی نگاش کن. از این نامردتر تا حالا ندیدم. هیچ بویی از انسانیت نبرده. خجالتم نمی‌کشه. همین‌ها جامعه رو خراب می‌کنن پس فردا دودش توی چشم من هم میره.استاد: دودش به چشم تو نمی‌رود اگر بهش فکر نکنی؛ کافی است به چیزهای زیبای زندگی فکر کنی.ما: نهههههه. اصلا وارد زندگی من نشه. همسر بدبختش چی؟ اون چه گناهی کرده بود؟استاد: مگه تو می‌دونی همسرش چی می‌خواسته؟ شاید خودش می‌خواسته! شاید هم نه ولی حتما خودش اون رو به زندگیش وارد کرده.ما: مگه میشه؟ واسه چی باید بخواد؟ هیچکس چنین چیزی نمی‌خواد.استاد: درسته ولی شاید یک کسی که قانون جذب عشق رو نمی ‌دونسته اون رو اشتباه استفاده کرده ……

این داستان تا انتها ادامه دارد حالا مثال ساده‌تری می‌زنم تا موضوع رو راحت درک کنیم. شما شخصیت‌ها را تطابق دهید.

ما از یک نقاش می‌خواهیم که برامون یک منظره زیبا نقاشی کند.نقاش: لطفا فقط به من رنگ سبز و آبی و زرد بدهید.ما: بفرمایید تمام رنگ‌ها توی این بسته.نقاش: نههههههههههه. چرا همه رنگ‌ها رو دادید؟ مگه نگفتم فقط سه رنگ؟ما: خوب این بسته رنگ تکمیله تا هر کس رنگی که می‌خواهد را انتخاب کنه. شما از رنگی که نمی‌خواهید استفاده نکنید.نقاش: نه! آخه این هم شد رنگگگگگگگگ؟ کی آخه از یه همچین رنگی استفاده می‌کنه؟ چرا این رو توی بسته رنگ‌ها گذاشتید؟ما: شاید یکی از این رنگ استفاده کنه! اصلا شاید طرف نقاشی بلد نباشه و مثل شما وارد نباشه و به اشتباه فکر کنه این رنگ خوبه و ازش استفاده کنه.نقاش: نههههههههه. هیچکس از این رنگ خوشش نمیاد مگه آدم دیوونه است که از این رنگ استفاده کنه ….

چقدر ما در زندگی‌مون به نقاش شباهت داریم؟

ما با دید قدیمی‌مان نگاه می‌کنیم و انتظار نتایج جدید داریم. از دید قانون جذب عشق نگاه کنیم ….“با ما در قانون جذب ثروت همراه باشید”منبع : سایت قانون جذب

سئو سایت همواره جزء 3 شغل برتر دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و یادگیری سئو برای هر سطح سوادی ممکن است، به همین دلیل آموزش سئو نیوسئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها در ایران قرار گرفته است.
دوشنبه 26 تیر 1396 - 11:40
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
fns4565 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها24
عضویت26 /4 /1396
پاسخ : 2 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

قانون جذب چیست ؟زندگی ساده است.

قانون جذب می‌گوید: زندگی شما تنها از دو چیز تشکیل شده است، چیزهای مثبت و چیزهای منفی. هر بخش زندگی ‌تان، خواه سلامت، ثروت، روابط، کار یا شادی می‌تواند مثبت یا منفی باشد؛ یا ثروت فراوان دارید یا آه در بساط ندارید. یا سرشار از سلامتی هستید یا مریض احوالید. روابطتان شاد است یا دشوار و در بن‌بست است. کارتان یا هیجان‌انگیز و موفق است یا رضایت‌بخش نیست و ناموفق است. یا لبریز از شادی هستید یا بیشتر مواقع احساس خوبی ندارید. یا سال‌های خوب دارید یا سال‌های بد، یا اوقات خوب یا اوقات بد، یا روزهای خوب یا روزهای بد.اگر موارد منفی زندگی‌تان بیشتر از موارد مثبت است، پس یک جای کار می‌لنگد و خودتان هم می‌دانید. بقیه‌ی مردم را می‌بینید که شاد و موفق هستند و زندگی‌شان پر از چیزهای عالی و فوق‌العاده است، و حسی به شما می‌گوید که شما نیز لیاقت چنین زندگی‌ای را دارید. حق با شماست؛ شما لایق یک زندگی سرشار از چیزهای خوب هستید.

در دوره قانون جذب به شما گفته میشود از قانون جذب استفاده می‌کنید حتی اگر ندانید

بیشتر افرادی که زندگی فوق‌العاده ‌ای دارند درست نمی‌دانند چه کرده ‌اند تا به این زندگی دست ‌یافته ‌اند. اما حتماً کاری کرده ‌اند. آن‌ها از قانون جذب که منشاء تمام موارد خوب زندگیست استفاده کرده‌اند …بدون استثناء هر کس که زندگی فوق ‌العاده ‌ای دارد برای رسیدن به آن از قانون جذب استفاده کرده است.قدرت‌های عظیم طبیعت، مانند گرانش و الکترومغناطیس، با حواس ما قابل مشاهده نیستند، اما قدرتشان بی چون‌وچرا و قطعیست. در مورد قانون جذب هم همین‌طور است. نیروی قانون جذب قابل مشاهده نیست اما در حقیقت قدرتش بسیار عظیم‌تر از هر قدرت طبیعی دیگری است. نشانه‌های قانون جذب را در همه جای جهان می ‌توان دید.قوانین طبیعت بر کائنات حکم‌فرماست. می‌توانیم با هواپیما پرواز کنیم زیر هوانوردی هماهنگ و سازگار با قوانین طبیعت عمل می‌کند. قوانین فیزیک برای ما تغییر نکرده‌اند تا بتوانیم پرواز کنیم، اما راهی یافته‌ایم تا مطابق قوانین طبیعت عمل کنیم. همان‌طور که قوانین فیزیک بر هوانوردی، برق، و گرانش حاکم است، قانون جذب هم بر زندگی حاکم است. برای در اختیار گرفتن قانون جذب مثبت و تغییر زندگی‌تان، باید قانونش را درک کنید. قدرتمندترین قانون جذب کائنات

روی برگرداندن از آنچه در شخصی نمی‌پسندید بدین معناست که شما آن را جدی نمی‌گیرید.

به این معناست که شما می‌دانید با قانون جذب عشق روی هر چه تمرکز کنید بیشتر از آن را دریافت می‌کنیدروی برگرداندن یعنی دنیا به شما حق انتخاب داده است. یعنی با آ‌ن‌ها بحث و جدل نکنید تا ثابت کنید اشتباه می ‌کنند یا عیب‌ جویی کنید یا آن‌ها را مقصر بدانید، یا بخواهید تغییرشان دهید. این‌ها در قانون جذب عشق جایی ندارند. اجازه دهید همه خودشان باشند و شما انتخاب کنید.نیروی جذب خورشید است که سیاره‌ها را در منظومه‌ی شمسی ما نگه می‌دارد، و مانع از پرت شدنشان در فضا می‌شود. قانون جذب گرانش است که شما و هر آدم، حیوان و هر چیزی را نگه می‌دارد

آیا از قانون جذب ثروت استفاده می‌کنید؟

دربا‌ره‌ی پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌اندازه‌ی کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بی اندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود 10 درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین است.

چرا قانون جذب ثروت کار نمی‌کند؟

دلیل اینکه بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند این است که در موردش عقاید منفی دارند، و آن عقاید منفی وقتی بچه بوده‌اند به خورد ذهن ناخودآگاهشان داده‌شده است. عقایدی مانند “پول کثیفه” “پول فساد میاره ” “آدم‌های ثروتمند صادق نیستند” “پول خواستن معنوی نیست” و … .وقتی بچه‌اید هر چه والدین، معلم‌ها یا جامعه بگویند می‌پذیرید. و بنابراین بدون این‌که متوجه شوید، با احساساتی منفی نسبت به پول بزرگ می‌شوید.“زمانی که پی ببرید هیچ کمبودی وجود ندارد، تمام دنیا از آن شما می‌شود.”

لائوتسه

بنیان گزار مکتب تائو

نگرانی و ثروت

بیشتر مردم وقتی حقوق می‌گیرند حتی آن موقع هم احساس خوبی ندارند زیرا نگران‌اند چطور کاری کنند که حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. آن‌ها هر بار که حقوق می‌گیرند فرصتی باورنکردنی برای عشق بخشیدن را از دست می‌دهند. وقتی مقداری پول دستتان می‌رسد، مهم نیست چقدر ناچیز است، شکرگزار باشید! یادتان باشد، برای هر چه شکرگزار باشید چندین برابر می‌شود. با نگرانی ثروت خود را از بین نبرید.همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید.از هرلحظه‌ای که با پول سروکار دارید استفاده کنید تا با داشتن احساسی خوب پول را چند برابر کنید.

وقتی پول می‌پردازید عشق را احساس کنید تا ثروت را با قانون جذب بدست آورید

یادتان باشد براساس مقالات سایت قانون جذب اگر به ثروت فکر کنید و احساسش کنید جذبش می‌کنید و اگر به بدبختی‌ها فکر کنید همان‌ها را جذب می‌کنید.

سئو سایت همواره جزء 3 شغل برتر دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و یادگیری سئو برای هر سطح سوادی ممکن است، به همین دلیل آموزش سئو نیوسئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها در ایران قرار گرفته است.
دوشنبه 26 تیر 1396 - 11:42
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
mahsa-nita آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها3
عضویت13 /4 /1396
پاسخ : 3 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1
جمعه 14 مهر 1396 - 12:48
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
javadth آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها3
عضویت25 /8 /1394
پاسخ : 4 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

خیلی ممنون

پنجشنبه 11 آبان 1396 - 00:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
fns4565 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها24
عضویت26 /4 /1396
پاسخ : 5 RE معرفی سوغات برخی از شهرهای ایران

یکی از زیباترین آداب و رسوم مردم ایران خرید سوغاتی و گرفتن هدیه از سفر است. این سوغات ها گواهی، است بر اینکه به یاد عزیزانمان بوده ایم و جای آن ها در این سفر خالی بوده است. از طرفی هدیه گیرندگان مخصوصا کودکان بسیار خوشحال می شوند. در این مقاله قصد داریم سوغات تعدادی از شهرهای ایران را برای شما بیان کنیم.

سوغات قشم تصویر: http://www.eneshat.com/images/2016/02/qeshm-souvenir-02.jpgسوغات قشم یکی دیگر از جلوه های ایران زمین است که در این مطلب به آن میپردازیم. جزیره ی قشم یکی از قطب های ایران برای خرید می باشد که هر ساله پذیرای مهمانان زیادی است، گردشگران زیادی به قصد تفریح و خرید به این منطقه سفر میکنند. خرید سوغات شهر قشم کار چندان سختی نیست چون مراکز خرید بسیاری در این جزیره قرار دارند از جمله مراکز خرید می توان به بازار دودلفین درگهان، سیتی سنتر قشم، بازار سنتی قدیم قشم و … اشاره کرد. در این بین شاید تهیه ی سوغاتی های بومی قشم یاصنایع دستی قشم برای برخی از افراد مهم باشد. بهترین سوغاتی های قشم خرما، نان محلی، کیک هلر و ادویه جات قشم هستند. دیگر سوغاتی های جزیره ی قشم:

  • قهوه
  • شکلات
  • لوازم آرایش
  • کیف و کفش

سوغات بوشهر تصویر: http://www.eneshat.com/images/2016/01/boshehr-souvenir-02.jpg

از جمله سوغاتی های خوراکی بوشهر خرما، ارده، ماهی و میگو هستند. همچنین علاوه بر این خوراکی ها می توان صنایع دستی بوشهر را بعنوان سوغات تهیه کرد.

در زیر به تعدادی از سوغاتی های استان بوشهر اشاره کرده ایم:

  • حلوای راشی
  • حلوای سنگک
  • خارک پخته
  • حلوای پسکی

سوغات خرم آباد تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/12/khoramabad-souvenir-05.jpg

سوغات خرم آباد را مانند دیگر شهرهای ایران می توان به دو دسته تقسیم کرد سوغات خوردنی و صنایع دستی خرم آباد که با توجه به سلیقه، افراد می توانند هر کدام را خریداری کنند. خرم آباد یکی از شهرهای سرسبز غرب کشور و مرکز استان لرستان می باشد که جاذبه های دیدنی تاریخی و طبیعی زیادی دارد و نظر گردشگران را به خود جلب می کند. برای آشنایی با سوغاتی های شهر خرم آباد در ادامه توضیحات بیشتری آورده ایم برخی از آنها شامل نان آردی که نوعی شیرینی سنتی از شهر خرم آباد است، روغن حیوانی، عسل و … می باشد.

دیگر سوغاتی های خرم آباد لرستان که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد عبارتند از:

  • کلوچه روغنی
  • نان ساجی
  • کلوچه بروجردی
  • ترخینه
  • سمنو بروجرد

سوغات سمنان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/12/semnan-souvenir-03.jpg

سوغات سمنان به علت تنوع آب و هوایی و اقلیمی تنوع بسیاری دارد. انواع محصولات کشاورزی مرغوب در این شهر به چشم میخورد. شما می توانید هر کدام از محصولات را بعنوان سوغاتی شهر سمنان برای اقوام خود به ارمغان برده و به آن ها نشان دهید که در سفر به یادشان بوده اید. شهرهای چون شهمیرزاد، گرمسار و دامغان در استان سمنان هر کدام محصولی منحصر بفرد را تولید می کند که از آن ها بعنوان معروفترین سوغاتی های سمنان می توان یاد کرد. برخی از سوغاتی های خوراکی سمنان را در ادامه میشناسید و برای خرید جامع با صنایع دستی سمنان نیز آشنایی پیدا کنید. نان های سنتی سمنان، گردوی سمنان و پسته از جمله ره آورد هایی هستند که می توان از این سفر همراه خود برد.

دیگر سوغاتی های شهر سمنان عبارتند از:

  • انجیر
  • خشکبار
  • آلو
  • برگه میوه
  • انگور
  • انار
  • خربزه
  • انواع لبنیات

منبع: نشاط آوران

سئو سایت همواره جزء 3 شغل برتر دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و یادگیری سئو برای هر سطح سوادی ممکن است، به همین دلیل آموزش سئو نیوسئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها در ایران قرار گرفته است.
چهارشنبه 24 آبان 1396 - 09:31
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
artin22 آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها1
عضویت19 /11 /1396
پاسخ : 6 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

خیلی ممنون

,

[align=justify]ادکلن اورجینال و خرید عطر و خرید ادکلن[/align][align=justify] [/align]
پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 01:56
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
sangriz آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها1
عضویت3 /10 /1396
پاسخ : 7 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

تفاوت نیازمندی آنلاین و آگهی روزنامهدر اینجا سعی شده است تا به مقایسه ای درباره آگهی های روزنامه با آگهی های نیازمندیهای آنلاین

بپردازیم و به بیان مزیت های آگهی های آنلاین بپردازیم:

در چند سال گذشته و بوجود آمدن نیازمندیهای آنلاین همانندد سنگریز در ایران ، دیدگاه مردم به نیازمندیها عوض شد باعث شد که افراد استقبال خوبی از این روش جدید برای خرید و فروش کالای خود و معرفی کسب و کار خود به دیگران بپردازند که در زیر یکسری موارد را بیان میکنیم:

1-درج آگهی رایگان https://sangriz.ir/ads/register در مقابل پرداخت هزینه برای چاپ آگهی

2-قابلیت ارسال عکس در مقابل آگهی بدون عکس

3-قابلیت ویرایش آگهی آنلاین در مقابل غیرقابل ویرایش بودن آگهی چاپی

4-دردسترس بودن آگهی آنلاین در همه جا در مقابل محدودیت دسترسی آگهی چاپی

5-وجود مخاطبان نامحدود در مقابل محدودیت مخاطب

6-زمان نمایش آگهی آنلاین یکماه در مقابل زمان نمایش یکروزه آگهی چاپی

دلایل ذکر شده تنها بخشی از مزایای استفاده از سایت های آگهی آنلاین میباشد.

دوشنبه 23 بهمن 1396 - 15:54
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
muhammadx آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها1
عضویت4 /12 /1396
پاسخ : 8 RE جدیدترین ورژن تلگرام برای اندروید Telegram.3.3.1

دستگاه خشک کن فرش به دستگاهی تلقی می شود که با استفاده از آن بتوان فرش ها را آبگیری کرد، دستگاه خشک کن فرش معمولا در مدل های مختلفی نظیر آبگیرلوله ای فرش یا آبگیر دیگی ساخته می شود که خود آبگیر لوله ای فرش یا آبگیر قالیشویی دارای دو نوع درب دار و بدون درب می باشد.در کارخانه های قالیشویی معمولا از نوع آبگیر لوله ای استفاده میشود زیر این مدل بسیار سریع تر و بهتر فرش ها را خشک می کند و از لحاظ زمانی و کیفیت خشکنی فرش بسیار بهتر است،ما همواره به مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم که از مدل درب دار آبگیر فرش که به صورت لوله ای است استفاده کنند چرا که استفاده از این آبگیر بسیار ساده و کارآمد و سریع و با کیفیت تر از انواع دیگر آن است.
دستگاه خشک کن فرش در چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد؟
دستگاه خشک کن فرش پس از شستشو فرش ها مورد استفاده است که افراد سالن کار پس از شستن فرش آن را لول کرده سپس فرش را در درون دستگاه قرار می دهند سپس کلید اینورتر را فشار داده و دستگاه شروع به کار میکند، آبگیر لوله ای فرش یا خشک کن با کمک اینورتر خود و لوله ای که در درون دستگاه تعبیه شده می چرخد و از سوراخ های لوله آن آب فرش گرفته می شود.
تصویر: http://iranianmachines.ir/wp-content/uploads/2018/02/Untitled-57-300x300.jpg
چگونه دستگاه خشک کن فرش با کیفیتی را خریداری کنم؟
دستگاه خشک کن یا آبگیر فرش با کیفیت دارای مولفه هایی است که یکی از آن استفاده از لوله های مانیسمان و الیاژ با کیفیت و با دوام است، دیگر مولفه ی آن استفاده از قطعات و اینورتر با کیفیت که در کارایی دستگاه فوق تاثیر بسیار زیادی دارد. شما همکار گرامی میتوانید برای خرید دستگاه خشک کن فرش خود و همچنین مشاوره با شماره تماس: ۰۹۱۲۱۵۳۹۰۶۷ در تماس باشید.

جمعه 04 اسفند 1396 - 21:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
doornika آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها3
عضویت20 /12 /1396
پاسخ : 9 RE کرکره برقی در تبریز

استفاده از چه نوع درب اتوماتیکی در ورودی ساختمانها امروزه به بزرگترین چالش ساکنان یک ساختمان و صاحبان صنایع تبدیل شده است. درب اتوماتیک در واقع همان چیزی است که بیان می کند شما چه میزان به زیبایی ساختمان ،آسایش و نحوه تردد ساکنان آن اهمیت میدهید. قطعا همه ی ما به دنبال دست یابی به یک درب اتوماتیک خوب و با کیفیت هستیم پس برای رسیدن به یک درب اتوماتیک در تبریز که تمامی شاخصه های لازم را داشته باشد می بایست اطلاعات خود را از این صنعت به روز رسانی نماییم.در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات بزرگترین مجموعه درب اتوماتیک در تبریز یعنی مجموعه شهر آشنا سازیم :کرکره برقیکرکره برقی به لحاظ مواد استفاده شده جز کارهای با کیفیت و همنچنین قیمت مناسب می باشد که بعلت سهولت در کارکرد و زیبایی ، از آن در پارکینگ منازل ، کارخانجات ، فروشگاه ها و…استفاده میشود.کرکره برقی در تبریز جز پرطرفدارترین نوع درب های اتوماتیک می باشد که در سه نوع گالوانیزه فوم دار ، اکسترود و آلومینیوم فوم دار عرضه میگردد که هریک استفاده خاص خود را دارا می باشد البته کرکره شفاف پلی کربنات در تبریز نیز بعلت نوآوری در فروشگاه ها و بانک ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.جک پارکینگ بازویی و ریلیجک های بازویی و ریلی به تجهیزات الکترومکانیکی اطلاق میشود که بر روی درب های فلزی تک لنگه یا دولنگه موجود در ورودی ها متصل میگردند و با دریافت فرمان از طریق ریموت کنترل عملیات باز و بسته کردن درب ها را انجام میدهند.جک پارکینگ بازویی درتبریز از برند های مختلفی شاملپروتکو ، فک ، فادینی ، بی اف تی ، نایس ، سیماران و… عرضه میگردد که همگی از معتبرترین کارحانجات ایتالیا و آلمان و… تهیه گردیده اند.جک ریلی در تبریز جهت درب های کشویی در پارکینگ یا کارخانجات معمولا بکار میرود.درب شیشه ای اتوماتیکمعمولا به جهت تردد بالا و صرفه جویی در تبادل انرژی در ادارات و سازمانها از درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز استفاده میشود. این مدل از درب های اتوماتیک از یک موتور پر قدرت ، کنترل باکس ، سنسور چشمی ، تسمه و یراق آلات مربوطه تشکیل میشود و با تکنولوژی پیچیده ای ساخت و عرضه میگردند.اپراتور های لابل ، رکورد ، تورمکس ، سسامو ، KTH، هالوکس ، بی اف تی ، سیماران و… از مطرح ترین اپراتور های درب شیشه ای در ایران می باشند.از دیگر خدمات مجموعه درب اتوماتیک شهر می توان به خدمات طراحی ،تعمیر و نصبراهبند در تبریز،گیت کنترل تردد،گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) ، درب سکشنال (زیر سقفی) ، دوربین مداربسته ، اتوماسیون شهربازی ، اتوماسیون پارکینگ ،اتوماسیون باشگاه های ورزشی ،اتوماسیون فروشگاهی ، دستگاه حضور و غیاب ،سایبان برقی ،قفل باشگاهی، پرده هوا،صدور ژتون و…. می توان اشاره کرد. رزومه کاری بسیار قوی و انجام پروژه های موفق متعدد مجموعه شهر را از سایر رقبا در استان به خصوص تبریز کاملا متمایز نموده است.کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت و بصورت کاملا رایگان آماده ارائه مشاوره و بازدید از پروژه های شما خواهند بود. آسایش شما ارمغان ماست. تلفن : 04134441057 – 09382401994

یکشنبه 20 اسفند 1396 - 10:06
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
doornika آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها3
عضویت20 /12 /1396
پاسخ : 10 RE کرکره برقی در تبریز

کرکره برقییکی دیگر از انواع تکنولوژی های نوین ساختمانی کرکره برقی roll up می باشد که این نوع از کرکره برقی در تبریز در واقع جایگزینی برای کرکره معمولی فروشگاه ها می باشد. دلیل بوجود آمدن کرکره برقی سهولت در امور بشریت میباشد و هدف از طراحی و تولید انبوه آن راحت تر کردن جابجایی این کرکره هاست چرا که در گذشته از درب ها و یا کرکره های مشبک و یا کانالی استفاده میشده است که برای جابجایی آن باید به صورت دستی عمل کرد که انرژی زیادی از شخص را میخواست, پس از گذشت مدتی هم تکان دادن آن سخت تر میشد برای اینکه لولاهای کرکره بوسیله روغن روان بودند و پس از خشک شدن و از بین رفتن چربی بین لولاها کرکره به سختی جابجا میشد. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی و مکانیزه اهمیت استفاده از درب های اتوماتیک نیز پیشرفت چشم گیری داشته است بدین منظورکه برای سهولت در بازو بسته کردن درب منازل و یا سایراماکن پیشنهاد نصب درب اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر فرض مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست البته این امر فقط در زمینه سهولت افراد محدود نمیشود بلکه امنیت بالا نیز از بارز ترین ویژگی های درب اتوماتیک میباشد.معمولاً کرکره برقی یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم ( درب پیلوت ) نصب می شود. باید توجه داشت که کرکره برقی چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه بعنوان درب دوم و یا درب بعد از رمپ نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد و در مجموع با توجه به اینکه کرکره برقی در تبریز بصورت رنگ آمیزی شده و بهمراه موتور نصب می شود بسیار سریعتر و البته ارزانتر و مقرون بصرفه تر از ساخت درب آهنی و نصب جک برقی پارکینگ می باشد ، ولی حتماً باید در ساخت آن نکات ریز فنی مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان به رنگهای غیر سفید ساخته شود تا اینکه با نمای ساختمان هماهنگی بیشتری داشته باشد. در زیر توضیحاتی مختصر در مورد چگونگی انتخاب کرکره برقی پارکینگ تقدیم حضورتان خواهد شد .وقتی مخترعان و متفکران این مشکل را دیدند تصمیم گرفتند تا همین روال دستی را تبدیل به اتوماتیک کنند تا از تداخل دستی جلوگیری شود شاید فکر ساده ای به نظر آید که توسط یک موتور برقی کرکره جابجا شود اما باز هم نیاز به پیاده سازی طرح ها و نقشه های علمی است و آزمون خطا هم باید انجام شود تا عملکرد و خطاهای این سیستم به طور کامل برطرف شود و سپس به بازار عرضه گردد.اما اگر بخواهیم بدانیم که درب های اتوماتیک یا همان کرکره های برقی به چه زمانی برمیگردد باید بگوئیم که در حدود دوهزار سال پیش در یونان باستان اقدام به طراحی این کرکره ها کردند الیته ناگفته نماند که اتوامتیک وار بون این درب ها بوسیله برق نبود اما دخالتی هم توسط دست در این میان نبوده است.اما این مکانیزم توسط فشار آب و منابع طبیعی و انرژی گرمایی انجام میشده تا کرکره ها و درب ها جابجا شود.

یکشنبه 20 اسفند 1396 - 10:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
12»




پرش به انجمن :