زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 10:16 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 836
نویسنده پیام
admin آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها31
عضویت29 /9 /1391
آموزش کسب درآمد از طریق crypto tab

آموزش کسب درآمد از طریق دریافت بیت کوین رایگان با crypto tab
فقط کافیه با این اموزش پیش برین و مراحل رو دقیق انجام بدین که چند گام ساده رو پیش رو دارین
تصویر: http://pishroid.com/wp-content/uploads/2018/09/4.jpg
توجه
بیت کوین یک نوع ارز رمزگذاری شده است که به صورت دیجیتالی ارزش پول را در خود حفظ می‌کند. ارزش هر بیت کوین به مقدار کدهای رمزگذاری شده آن بستگی دارد؛ در واقع هرچه کدهای استفاده شده بیشتر باشند، بیت کوین ساخته شده ارزشمندتر خواهد بود.
یکی از نکات اصلی ارز دیجیتالی بیت کوین، بدون واسطه بودن آن است، به طوری که شما برای نگهداری آن‌ نیاز به هیچ مرکزی مانند بانک ندارید و همه چیز در دسترس خودتان است
در حال حاضر، ارزهای دیجیتالی مختلفی روانه بازار شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند؛ اما از آن جایی که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی محسوب می‌شود، از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر موارد موجود برخوردار شده است.
ساخت و رمزگذاری بیت کوین فرآیند فوق العاده سنگینی بوده و نیاز به تجهیزات قدرتمندی دارد. به همین دلیل هم افراد کمی قادر به استخراج یا به اصطلاح ماین بیت کوین هستند. البته سرویس‌هایی در اینترنت وجود دارند که در مقابل کاری که انجام می‌دهید، مقداری بیت کوین رایگان به شما می‌دهند. برای دریافت بیت کوین خود باید کیف پول مخصوص داشته باشید.
اموزش دریافت بیت کوین رایگان با crypto tab
۱ – در ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت شده و سپس دقیقا طبق ویدیو زیر عمل کنید.

۲- حال شما در حال استخراج بیت کوین رایگان هستید و فقط کافیه هنگامی که در حال کار با سیستم هستین یا این که سیستم شما بیکار هست این مرور گر را باز گذاشته تا فعالیت از سر گرفته شود و بدون دخالت شما بیت کوین رایگان کسب کنید.
۳- حال که شما مقادیر بیت کوین رو بدست اوردید هر چند روز یک بار و با توجه به رسیدن به سقف برداشت میتونید درخواست واریز مقدار بدست اورده شده را بدهید برای این کار باید یک کیف پول داشته باشید از لینک زیر میتونید اموزش ساخت کیف پول رو یاد بگیرید.
۴ – حال که کیف پول خود را ساختید و کد مربوط به کیف بیت کوین رو در کیف پول ساخته شده بدست اوردید با کپی کردن کد میتونید طبق کلیپ اموزش بالا مقدار بیت کوین جمع اوری شده را به کیف پول خود واریز نمایید.
۵ – حال میتونید از طریق صرافی های انلاین درامد خود در کیف پول را به پول و واحد دلخواه خود تبدیل کنید فقط باید کاملا مراقب باشید که یک صرافی کاملا مطمئن پیدا کنید و به هر صرافی اعتماد نکنید.
پایان کار
نکته مهم
شما برای این که بتونید روز به روز مقدار کوین دریافتی خود را چند برابر کنید و درامد خود را بیشتر کنید حتما باید شروع به زیر مجموعه گیری کنید این سایت برای هر زیر مجموعه روزانه مقداری کوین قابل توجه به شما هدیه میدهد. پس شما از حالا باید دوستان خود یا از طریق تبلیغات مختلف لینک خود را همانند کلیپ بالا دریافت و زیر مجموعه های خود را افزایش دهید.
نکته مهم دوم
شما باید برای مدت طولانی با این نرم افزار کار کنید با توجه به قیمت فعلی بیت کوین و به گفته برخی کارشناسان این حوزه قیمت این ارز تا حدود ۱ میلیون دلار افزایش پیدا میکند و شما باید از همین الان مقادیر کوین خود را افزایش دهید تا بتونید در بلند مدت و قیمت بالا به درامد قابل توجهی برسید البته اینو بگم شما در هر زمانی میتونید دریافتی خود را از طریق صرافی های مطمئن تبدیل کنید.

پیش از من و تو بسیار، بودند و نقش بستند
دیوارِ زندگی را زینگونه یادگاران
وین نغمه ی محبت بعد از من و تو مانَد
تا در زمانه باقیست آوازِ باد و باران
"محمدرضا شفیعی کدکنی"
شنبه 28 مهر 1397 - 00:44
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
dgmmzit آفلاین
کاربر عادی

ارسال‌ ها29
عضویت7 /11 /1398
پاسخ : 1 RE آموزش کسب درآمد از طریق crypto tab

محصولتان بدون توجه به جذابیت تصویر و صرفا جهت نمایش کالا می‌توانید به فروش و رونق کسب و کار خود بیفزایید سخت در اشتباه هستید. از این رو می توانید با انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس، طراحی پست اینستاگرام با کیفیتی را تجربه کنید.

یکشنبه 04 اسفند 1398 - 16:22
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




پرش به انجمن :